— Montáž krytu motoru —
Potřebujeme:
Kurtnu - na stáhnutí padacího rámu k sobě
Vrtačku + vrtáky 3mm, 6mm, 8mm
Metr
Gola sadu - malou velkou, ploché či očkové klíče.
Spojovací materiál - šrouby, matice.
A teď k montáži (předpokladem je, že jsou padací rámy již namontovány)
Náčrtek:
V první fázi namontujeme zadní držák krytu na motorku (podle návodu). Zde žádný zádrhel nehrozí.
Nyní přejdeme k samotnému krytu motoru. Odměříme (ve stejné ose jako jsou předpřipravené oválné otvory) 70mm od hrany krytu. To provedeme na obou stranách. Postupně vyvrtáme menšími průměry až na ⌀ 6mm. Taktéž na obou stranách.
Nyní si připravíme destičku (dodávanou s krytem). Veškerý spojovací materiál dodávaný s krytem, hoďte do koše. Původní otvory necháme tak, jak jsou. Není potřeba do nich nijak zasahovat. Od kraje destičky odměříme 35mm a označíme. Provedeme z každé strany. Otvory postupně vyvrtáme až na požadovaný ⌀ 8mm. Padací rámy stáhneme k sobě kurtnou (snadnější slícování). Nyní destičku namontujeme na padací rámy. Přichytneme kryt na zadní držák šrouby, přičemž mezi samotný kryt a zadní držák vložíme matici většího průměru, než je šroub samotný (vymezíme tím odskok od výfuku - kryt nebude vibrovat).
Jakmile máme kryt přichycen na zadním držáku, přední část přiložíme k destičce. Přes vyvrtané otvory si označíme na krytu místo, které poté postupně vyvrtáme na požadovaný ⌀ 8mm.
Nyní už stačí vše spojit vhodným spojovacím materiálem. Já zvolil imbusové šrouby a samosvorné matice.
HOTOVO !!!